A Caramell Premium Resort állást hirdet az alábbi pozícióba: Front Office Manager
Feladatok:
- a recepciós és rezervációs kollégák irányítása, tréningezése, munkájuk beosztása és értékelése, megjelenésük és kommunikációjuk ellenőrzése
- a szálloda könyvelési csapatának szükséges riportok elkészítése, számlázási feladatok elvégzése, pénzmozgások ellenőrzése
- a szálloda szobafoglalásainak kezelése (pl. lemondások felügyelete)
- vendégek szívélyes és professzionális fogadása, tájékoztatása
- a vendégelégedettség folyamatos mérése, vendégpanaszok kezelése, vendégvélemények megválaszolása
- elszámolások, riportok készítése a szállodavezetőség felé
- a szálloda szolgáltatásainak hatékony értékesítése
- együttműködés a szálloda összes részlegével
- aktív részvétel a recepción felmerülő operatív feladatok ellátásában
Az állás betöltéséhez szükséges elvárások:
- szakirányú felsőfokú végzettség és a turizmusban szerzett munkatapasztalat
- magabiztos német és angol nyelvtudás
- pontos, önálló, proaktív munkavégzés
- jó vezetői, szervezői és együttműködési képesség
- kiváló kommunikációs készség, gyors és megoldásközpontú reagálás készsége
- számítógépes ismeretek
- vendégközpontúság
- szállodai PMS pl. HostWare ismerete
Amit kínálunk:
- színes, változatos munka egy négy csillagos szállodában
- hosszútávú, stabil munkahely
- fix- versenyképes bérezés, fiatalos jó csapat, igényes munkakörnyezet
- térítésmentes étkezés munkanapokon
- utazási költségtérítés nem büki lakóhely esetén
- kedvezményes pihenési lehetőség több magyarországi partnerszállodánál
- előrelépési és fejlődési lehetőség
- cafeteria
Jelentkezni önéletrajzzal és motivációs levéllel lehet az alábbi e-mail-címen: hr@caramell.hu