Foglalás





Foglalás telefonon
(00 36) 94 558-030

Hírek

SZÁLLODÁNK IS INDUL AZ ÉV HOTELE VERSENYBEN




Májusban indult AZ ÉV HOTELE nagy hotel tesztje az RTL Klubon. A műsor kitalálásakor az volt a cél, hogy ne csak a közönség számára alkossanak érdekeset és izgalmasat, hanem egy olyan produkció szülessen, amelyet a szakma is szeretettel követ – mondta el Serfőző Zsolt, aki úgy véli, nem azon múlik egy szálloda értékelése, hogy hány szauna található benne, vagy milyen a wellness részlege, hanem azon, hogy milyen élményt ad. Ezt az élményt fokozandó olyan párokat és családokat választottak a szállodák tesztelésére, akik valamilyen céllal indulnak útnak.

Minden hónapban 1-1 régió szállodái kerülnek bemutatásra, a közönség közülük szavazhatja meg a hónap hotelét. 2018 januárjában pedig ezen havi nyertesek kerülnek újra bemutatásra, és közülük kerül ki a végső győztes.

Molnár Orsolyától megtudhattuk, hogy tapasztalatai alapján a magyar utazók többsége továbbra is árérzékeny, ugyanakkor egyre többen terveznek előre, kihasználva az előfoglalási kedvezményeket.

A vasárnapi adásokban a szállodák bemutatása mindig egy-egy, az adott ház miliőjébe illeszkedő sztori köré szerveződik, amatőr szereplőkkel, hiteles élethelyzetekkel, és a hotel teljes szolgáltatási arzenáljának felvonultatásával. A történetben mindig megjelenik a vendégfogadó szállás tágabban vett környezete is. A cél, hogy könnyed, fogyasztható, de minőségi módon tálaljanak információkat a szállodákról és azok régiójáról, kedvet teremtve az odautazáshoz.

Minden adásban egy történet bontakozik ki két szállodában, régióról régióra. A televízió viszont csak egy felület a sok közül, hiszen a közönség találkozhat a helyszínekkel a Facebookon is, ahol játékra és szavazásra buzdítják majd őket, cserébe adásonként két wellness-hétvégét sorsolnak majd ki. A voksok alapján megválasztják a hónap hoteleit, ők fognak versengeni januárban AZ ÉV HOTELE címért. Menet közben minden csatlakozott ház megjelenik a legkülönbözőbb online felületeken is, ezáltal még nagyobb figyelem irányul majd rájuk.

Serfőző Zsolt producer a forgatásról annyit elárult, hogy a magazinműsorokhoz hasonlóan, a minél profibb végeredmény érdekében, az átlagosnál nagyobb költségvetéssel és stábbal (12-13 fős csak a forgató stáb) dolgoznak, megfeszített tempóban. Egy-egy szállodában mindössze másfél napig tart a felvétel. A különböző dramaturgiai és technikai fogásoknak köszönhetően a „rendes" szállóvendégek az egészből alig érzékelnek valamit, de a forgatásokat eleve hétfő-szerdára időzítették, amikor kevésbé bolygatják fel a ház életét.

A nézettségen túl Serfőző Zsolt a műsor küldetésének tekinti a belföldi turizmus és a szállodák népszerűsítését, a minőség fontosságának kiemelését és a Hotelstars rendszer bemutatását is olyan módon, amely minden partner számára előnyös.

A produkcióban szakmai partnerként vesz részt a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, amelynek nem titkolt szándéka a nézők edukálása, a kategóriát jelölő csillagok és a Hotelstars jelentőségének megismertetése. „A csillagszám fix tájékozódási pont a szubjektív vélemények tengerében, a Hotelstars garanciát jelent a minőségre. Ez a mi legfontosabb üzenetünk" – hangsúlyozza Könnyid László, az MSZÉSZ elnöke.

Az MSZÉSZ évek óta meghirdeti az Év Szállodája pályázatot, amely a legrangosabb hazai szállodaszakmai díj, szakértőkből álló zsűri döntése alapján. A most induló AZ ÉV HOTELE pedig egy közönségdíj, ahol a nézők szavazata dönt. Mindkét értékelés nagyon fontos – teszi hozzá.

A műsor szakmai hátterét az Utazzitthon.hu csapata adja. Ők azt vállalták, hogy régiónként feltérképezik a szállodai kínálatot és kiválasztják azokat a hoteleket, amelyek nyitottak és alkalmasak is a versenyben való részvételre. Lehmayer Zsolt ügyvezető elmondta: a szempontok között szerepel a magas minőségen túl az is, hogy a szálláshely valamilyen szempontból különleges legyen. Akár tematikája, akár egyedi szolgáltatásai révén.

Az Utazzitthon.hu ügyvezetője kifejezetten jó lehetőségnek tartja a műsort a hotelek számára, hiszen marketingértékben mintegy ötszörösét kapják vissza a csatlakozási díjnak. A házak kiválasztása folyamatos, további információ Molnár Orsolya projektfelelőstől kérhető (marketing@utazzitthon.hu).
Forrás:  http://azevhotele.blog.hu/tags/RTL_klub



KIEMELT ajánlatok


További ajánlataink

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail
  • Üzenet

kapcsolat, megközelíthetőségvendégkönyvkarrier • adatvédelmi szabályzat • házirend • szabályzatok
CARAMELL PREMIUM RESORT **** superior
H-9740 Bükfürdő, Európa út 18. • Tel.: (00 36) 94 558-030 • (00 36) 30 616 8321 • Fax: (00 36) 94 558-031 • info@caramell.hu • www.caramell.hu